پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی - گرمسار

حوزه/ امام جمعه گرمسار گفت: جامعه اسلامی با الگو گیری از شخصیت والای حضرت زهرا (س) می‌تواند بسیاری از راه‌های توسعه و پیشرفت را طی کند.

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گرمسار، با اشاره به ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ویژگی‌های آن حضرت، اظهار داشت:  حضرت فاطمه (س) در زمان حیات پیامبر اکرم (ص) همیشه در کنار ایشان برای پیشبرد اهداف دین مبین اسلام تلاش‌های زیادی را انجام دادند .

امام جمعه گرمسار تصریح کرد: جایگاه بانوان در دین اسلام بیشتر مقدس و نمونه در نظر گرفته‌شده است، پس باید با این جایگاه والا احترام ویژه‌ای به این قشر پرداخته شود.

وی، محبت فاطمی را یک شاخصه برجسته در جامعه اسلامی برشمرد و افزود: بانوان باید مراقب حیله‌های نرم و فرهنگی دشمنان باشند چون دشمنان می‌خواهند دین اسلام دروغین را رواج دهند.

حجت‌الاسلام آرامی، حجاب را یک الگو برجسته بانوان شیعه‌ای و مسلمان برشمرد و خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمن با تعاریف غلط از دین اسلام و جایگاه والای بانوان را مورد هجمه قرار دهند.

وی با بیان اینکه بانوی ایرانی و اسلامی نمونه کامل و برجسته است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز بانوان در جبهه‌های مبارزه با کفر در کنار مردان مبارزه کردند.

امام جمعه گرمسار در پایان گفت: غرب با فرهنگ مسموم خود می‌خواهد حجاب را به یک موضوع غیراجباری ترسیم کند و باعث ایجاد تنش‌های فرهنگی و سیاسی در جوامع اسلامی و به‌خصوص کشور ما شود و از این راه می‌خواهد روحیه پرهیزکاری و سعادتمندی را از جوامع حذف نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha