پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ |۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 11, 2024
کتاب

طرح ملی کتابخانه گردی به مناسبت ۱۷ اسفند، سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی همزمان با سراسر کشور در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای قم برگزار شد.

حجت الاسلام عطاء الله جباری، مدیر کل  کتابخانه های عمومی استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که این برنامه روز گذشته از ساعت 8 صبح تا 18 برگزار شد، اظهار داشت: مراجعه کنندگان در این روز با حضور در تمامی کتابخانه‌های عمومی  به صورت رایگان و افتخاری عضو کتابخانه‌های عمومی شدند.

وی با اشاره به این که معرفی کتابخانه ها و دعوت مردم به کتاب و کتاب خوانی یکی از وظایف این نهاد است، افزود: امسال شورای فرهنگ عمومی کشور مصوب کرده برنامه هایی برای ترویج کتاب خوانی از جمله تشویق مردم به حضور در کتابخانه ها به مرحله اجرا درآید که در همین راستا طرح کتابخانه گردی همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی قم همچنین گفت: روز گذشته به همین مناسبت تنی چند از مسئولان استانی از جمله استاندار، معاونان وی و نیز برخی از مدیران کل استان قم ضمن حضور در کتابخانه آیت الله خامنه ای از نزدیک با خدماتی که در این کتابخانه برای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی ارایه می شود آشنا شدند.

وی اضافه کرد: البته طرح کتابخانه گردی یک کار نمادین است اما ما به بهانه ها و مناسبت های مختلف در تلاش هستیم که مردم و مسئولان را بیشتر با کتابخانه ها آشنا کنیم.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha