پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مدیر مدرسه علمیه جاجرم با خانواده شهدای طلبه

حوزه/مدیر مدرسه علمیه برادران جاجرم به مناسبت هفته زن و میلاد با سعادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه (س) با خانواده ۲ شهید طلبه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، مدیر مدرسه علمیه برادران جاجرم به مناسبت هفته زن و میلاد با سعادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه(س) صبح امروز با خانواده 2 شهید طلبه علی غلامی و علی ایمانی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده در این دیدار با تبریک هفته زن، به نقش خانواده شهدا در نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و گفت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند

مدیر مدرسه علمیه برادران جاجرم افزود: شهدا در دامان پاک مادرانی تربیت شدند که توانستند در جبهه‌های حق علیه باطل، اجازه تعدی و جسارت دشمنان را به خاک مقدس ایران اسلامی ندهند

حجت‌الاسلام اسدالله زاده تصریح کرد: مادران شهدا همواره نشان داده‌اند که از تقدیم فرزندان خود برای دفاع از ارزش‌های اسلامی پشیمان نشده‌اند و این امر اوج ایمان و بصیرت مادران شهدا را نشان می‌دهد.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا و تکریم این عزیزان توفیق بزرگی است که در وهله اول تکریم خانواده‌های معزز شهدا وظیفه مسئولان نظام است، چون هر چه داریم مرهون خون پاک شهیدان گران‌قدر ایران اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه برادران جاجرم خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما ادامه راه مبارزه این شهیدان معزز است که پیرو رهبری و حافظ دستاوردهای انقلاب باشیم و اجازه ندهیم دست مستکبران به مملکت ما باز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha