جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ اگر چه بعضی افراد در مقابل عمل بدشان، عذر خواهی می کنند، اما این عذر خواهی چه ارزشی می تواند داشته باشد، وقتی عمل از سوی مسئولین سر می زند که مخالف با حرکت و خون شهید و شهدا است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و هئیت همراه گفتند: شهدا کسانی هستند که با خدا معامله کردند و جان خود را در راه دین دادند و در عوض هم خدا به آنها مقامی عنایت می کند.

ایشان افزودند: اما باید به  این مقام شهدا غبطه بخوریم که چرا از راه و مقام شهدا عقب ماندیم، اما آنها به ما مژده می دهند که مسیر باز است ولی تنها همت و اراده معامله را با خدا می خواهد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: شهدا بهترین هدیه شان جان بود که در راه معامله با خدا دادند و حضرت ابراهیم(ع) هم در همین رابطه قرار دارد، اگر چه قربانی را این نبی به دلایلی قبول نکردند، ولی حضرت ابراهیم(ع) آماده جان نشانی بود.

معظم له بیان داشتند: اما کسانی در این دنیا ماندند مسئولیتی دارند و آن مسئولیت حفظ خون و مسیر شهدا است؛ اما این روزها شاهد اتفاقاتی از سوی بعضی مسئولین هستم که در مسیری قدم برمی دارند که موجب نارضایتی شهدا و رهبری انقلاب است.

معظم له بیان داشتند: اگر چه بعضی افراد در مقابل عمل بدشان، عذر خواهی می کنند، اما این عذر خواهی چه ارزشی می تواند داشته باشد وقتی عمل از سوی مسئولین سر می زند که مخالف با حرکت و خون شهید و شهدا است.

ایشان افزودند: همه مسئولین، در مقابل خون و حرکت شهدا مسئول هستند و نباید حرکتی انجام دهند که مخالفت با شهدا و امام شهدا را به همراه بیاروند.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha