چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024

علی داربام مدیر مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا کرمانشاه:

حوزه/ داربام، با اشاره به ضرورت تربیت و پرورش نسل مومن و انقلابی در مدارس آموزش و پرورش، گفت: برای هر مدرسه یک مشاور روحانی، لازم و ضروری است که همت مسئولین امر را می طلبد.

علی داربام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به تاثیر پذیری اردوهای سالانه دانش آموزان در قالب زیارت مشهد مقدس و قم و دیدار با مراجع معظم تقلید و  علما، گفت: تعدادی از دانش آموزان ممتاز مدرسه صدرا جذب حوزه های علمیه از جمله مدرسه شهید حقانی قم و دانشگاه رضوی(ع)مشهد و بهترین دانشگاه ها در رشته حقوق و سایر رشته ها شده اند.   

مدیر مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا کرمانشاه با اشاره به فعالیت پرورشی چشمگیر و بنیادین روحانیون توانمند در مدارس، گفت: مبلغین با ایجاد فضای معنوی و ارتباط با دانش آموزان حتی در زنگ تفریح، پاسخ سؤالات و شبهات دینی آنان را می دهند.

وی با اشاره به ضرورت تربیت و پرورش نسل مومن و انقلابی در مدارس آموزش و پرورش، گفت: برای هر مدرسه یک مشاور روحانی، لازم و ضروری است که همت مسئولین امر را می طلبد.

مدیر مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای کرمانشاهT خاطرنشان کرد: ارتباط بیشتر حوزه های علمیه با مدارس صدرا باعث شکوفایی مسیر آینده دانش آموزان و زمینه ادامه تحصیل در حوزه علمیه را فراهم می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha