جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران از سفر اعضای شورای حوزه علمیه استان به منظور دیدار با برخی مراجع عظام تقلید و علمای حوزه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، از سفر اعضای شورای حوزه علمیه استان به منظور دیدار با برخی مراجع عظام تقلید و علمای حوزه خبر داد.

وی با بیان این که اعضای شورای حوزه استان یک شنبه و دوشنبه با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه دیدار خواهند کرد، افزود: در این دیدارها مهم ترین مسائل و مشکلات حوزه علمیه استان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت .

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که جلسه اعضای شورای حوزه علمیه مازندران، صبح روز یک شنبه در دفتر جامعه مدرسین برگزار خواهد شد، بیان داشت: اعضای شورای حوزه استان پس از این جلسه با آیت الله مقتدایی، دبیر دوم شورای عالی حوزه در دفتر جامعه مدرسین دیدار خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه مازندران، دیدار با  آیت الله العظمی نوری همدانی را از دیگر برنامه های سفر دو روزه اعضای شورای حوزه علمیه استان اعلام کرد و گفت: این دیدار نیز قبل ظهر یک شنبه صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری همچنین به دیدار اعضای شورای حوزه علمیه استان با آیت الله العظمی جوادی آملی اشاره کرد و افزود: این دیدار بعد از ظهر فردا در مؤسسه اسراء انجام خواهد شد.

وی همچنین افزود: اعضای شورای حوزه علمیه استان در ادامه برنامه های خود روز دوشنبه صبح نیز با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در مدرسه معصومیه قم دیدار خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha