شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سلطانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه صالحیه کرمان از برگزاری کارگاه روش های تخصصی تبلیغ ویژه کودک و نوجوان برای طلاب شهر کرمان خبر داد.

حجت الاسلام محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از برگزاری کارگاه مربی کودک و نوجوان برای طلاب شهر کرمان خبر داد و گفت: حوزه و روحانیون در کنار تبلیغ در عرصههای مختلف بایستی کار فرهنگی با کودکان و نوجوانان را دست کم نگیرند و از آنجا که انسان در سنین پایینتر تربیت پذیر است این مهم را در نظر بگیرند و برای تربیت نسل آینده، برنامه ریزی داشته باشند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه صالحیه کرمان، شناخت دنیای کودکان و نوجوانان را مقدمه تربیت آنان دانست و تصریح کرد: مقدمه تربیت کودکان و نوجوانان آشنایی با زبان آنها و توانایی در جذب آنها است. لذا تصمیم به برگزاری کارگاه کار با کودک و نوجوان گرفتیم تا طلاب با روشهای جذاب تبلیغ کودک و نوجوان آشنا شوند.

حجت الاسلام سلطانی در رابطه با روند برگزاری کارگاه کار با کودک و نوجوان، بیان کرد: این کارگاه، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه همین هفته، در مدرسه علمیه صالحیه ساعت 19 برگزار خواهد شد و در آن اساتید به مباحثی چون روش جذب کودک و نوجوان و طرح درس نویسی برای تبلیغ کودکان و نوجوانان آشنا خواهند شد. البته حضور در این کارگاه برای عموم طلاب آزاد است.

وی افزود: طبق برنامهریزیها طلاب شرکت کننده در این کارگاه، در ایام تعطلات نوروز به صورت جهادی به مناطق روستایی جهت تبلیغ و کار فرهنگی با کودکان و نوجوانان اعزام می شوند، بعد از آن هم طلاب با شرکت در مراسم اعتکاف، به برنامههای تبلیغی ادامه میدهند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه صالحیه کرمان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اهداف این برنامهها تشکیل گروههای جهادی متشکل از طلاب است، چرا که اکثر گروههای جهادی که در کشور فعالیت میکنند از وجود یک روحانی برای فعالیتهای فرهنگی محرومند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha