شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علیرضا باطنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: شورای طلاب، مشاوران جوان برای مدارس علمیه، دیگر طلاب، مدیران میانی و مسئولین مرکز مدیریت حوزه هستند و قطعا برای سال های آتی حوزه اصفهان، مثمر ثمر است و مدیران آینده از میان شما طلاب دغدغه مند برگزیده خواهند شد

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، ظهر امروز در جلسه ای که با حضور شورای طلاب حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: اظهارات شورای طلاب نشان می دهد این دوره نسبت به دوره های قبل جمع نمایندگان طلاب از سطح بالاتری برخوردار است و نوید اقدامات مثمر ثمری را می دهد.

وی با بیان اینکه دغدغه ها و نوع نگاه نمایندگان طلاب ارزشمند است، تصریح  کرد: مدیران مدارس، کارکنان و اساتید تاکنون حلقه وصل ما با طلاب بودند، ولی می طلبید که طلاب نیز وارد این زنجیره اتصال با مسئولین می شدند که شورای طلاب در این راستا شکل گرفت.

جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان با تاکید براینکه برخی از اقدامات در حوزه علمیه اصفهان به صورت ابتکاری در سطح کشور انجام گرفته است و پیش از آن نمونه و الگویی نداشته، گفت: راه اندزای شورای طلاب مدارس علمیه استان از این جمله اقدامات است.

وی افزود: شورای طلاب در اصفهان با مجمع طلاب حوزه علمیه قم متفاوت است و وظایف آنها با یکدیگر هم متفاوت است. مشورت در انجام وظایف محوله به مدیر برای جامعه هدف مشخص فلسفه تشکیل این شورای طلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی با بیان این که مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان قطعاً نسبت به امر وظیفه حمایتی خود از شورای طلاب را در بیان نقدها و پیشنهادات دارد، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد در هر دوره و سالی که شورای طلاب تشکیل می شود باید کارگاه های آموزشی به صورت فشرده در راستای آموزش کار تشکیلاتی برگزار شود.

وی اضافه کرد: شورای طلاب، مشاوران جوان برای مدارس علمیه، دیگر طلاب، مدیران میانی و مسئولین مرکز مدیریت حوزه هستند و قطعا برای سال های آتی حوزه اصفهان، مثمر ثمر است و مدیران آینده از میان شما طلاب دغدغه مند برگزیده خواهند شد.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: نمایندگان طلاب باید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با هویت بخشی شورای طلاب بیان کنند و این فرهنگ سازی در میان طلبه ها  نهادینه شود و مشکلات به تدریج رفع گردد.

وی ابراز کرد: ما قطعا تا نقطه مطلوب که تمدن سازی مبتنی بر آموزهای اسلام ناب و پرچم مکتب اهل بیت(ع) است، فاصله داریم، ولی باید ببینیم ابتدا در کدام نقطه بوده ایم و امروز کجا ایستاده ایم و به راه پیموده شده هم نگاه بیندازیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha