جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طه محمدی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که تقویت روحانیت به معنای تقویت جامعه اسلامی است، گفت: متاسفانه دولت نسبت به روحانیت کوتاهی می کند، البته که در هیچ زمانی روحانیت به دولت و حاکمیت وابسته نبوده و نیست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، ظهر امروز در نشست بصیرتی روحانیان، ائمه جماعات و جمعه استان همدان، در سالن شهدای استانداری، گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران، بین دانشگاه و حوزه علمیه جدایی بود و این مکان های علمی نسبت به هم دید بدی داشتند.

وی با اشاره به برکت انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران بین دانشگاه و حوزه علمیه وحدتی مثال زدنی حاکم شده و این موضوع با خون شهدایی همچون مطهری و مفتح  به نتیجه رسیده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اگر یک نفر در جامعه روحانیت خطایی مرتکب شد، نباید به پای حوزه نوشته شود، گفت: حوزه های علمیه محل انسان سازی هستند و باید بین دولت و حوزه علمیه اتحاد نظر حاصل شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که تقویت روحانیت به معنای تقویت جامعه اسلامی است، گفت: متاسفانه دولت نسبت به روحانیت کوتاهی می کند، البته که در هیچ زمانی روحانیت به دولت و حاکمیت وابسته نبوده و نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وهابیت و داعش با دلار های آمریکایی فعالیت می کنند، اما طلاب علوم دینی با کمترین هزینه و هزینه کردن خود در راه دین، اسلام را پیش می برند.

انتهای پیام 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha