پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام دشتکی

حوزه/ حجت الاسلام دشتکی گفت: در حال حاضر در همدان ۲۰۰۰ مبلغ، ۱۸۰۰ مسجد، ۲۴۰۰ هیئت حمذهبی، ۳۰۰ کانون و موسسه قرآنی و ۱۸۰۰ مداح اهل بیت(ع) فعالیت دارند و این ظرفیت خوبی برای جهاد فرهنگی در استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام علی دشتکی، ظهر امروز در نشست بصیرتی روحانیان، ائمه جماعات و جمعه استان همدان، در سالن شهدای استانداری، گفت: ایجاد نشاط معنوی در جامعه یکی از ضرورت ها به شمار می رود.

وی تصریح کرد: پویایی جوامع بشری به نشاط بستگی دارد و نشاط معنوی در سایه دین و مبلغان الهی می تواند نقش موثری را در این مر مهم به نمایش بگذارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: محور اصلی انسجام هر جامعه ای مسایل فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی است. امروز دشمن به این موضوع پی برده و در صدد ضربه زدن به این امر مهم است. برای تحقق انسجام در مسایل اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی می طلبد که مبلغان خود را بازسازی کند و در مبارزه با جبهه باطل یا آمادگی به مقابله بپردازند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به واسطه نشاط معنوی درون جامعه و مسایل فرهنگی و اعتقادی به ثمر رسیده به همین سبب دشمنان درصدد از بین بردن این انسجام هستند.

حجت الاسلام دشتکی گفت: رهبر معظم انقلاب با عناوین مختلفی به مبلغان روش های نوین در تبلیغ دین و ترویج مسایل اعتقادی را توصیه کرده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به این که یکی از مسایل مهم در کنترل جامعه شبکه یازی محله ای و منطقه ای با مدیریت مسجد و روحانی است، افزود: به برکت شبکه تبلیغی مبلغان استان و دغدغه مند شبکه اجتماعی محله ای با محوریت مسجددر استان همدان تشکیل شده است.

حجت الاسلام دشتکی گفت: در حال حاضر در همدان 2000 مبلغ، 1800 مسجد، 2400 هیئت حمذهبی، 300 کانون و موسسه قرآنی و 1800 مداح اهل بیت(ع) فعالیت دارند و این ظرفیت خوبی برای جهاد فرهنگی در استان است.

وی در پایان ضمن تقاضای پشتیبانی از استانداری همدان برای فعالیت تبلیغی سازمان تبلیغات، گفت: شبکه تبلیغی تبلیغات اسلامی همدان آماده جهاد فرهنگی در استان با ظرفیت بالای مبلغان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha