جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست روحانیون، ائمه جمعه و جماعات استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام ملیحی تصریح کرد: مسؤولان باید روحانیت و حوزه های علمیه را محرم خود بداند و در مسائل فرهنگی کلان استان از اتاق فکر حوزه علمیه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، ظهر امروز در نشست بصیرتی روحانیان، ائمه جماعات و جمعه استان، در سالن شهدای استانداری گفت: یکی از مهم ترین آفت های انقلاب اسلامی ارتجاع و عقب گرد است.

وی تصریح کرد: عملکرد بعضی از مسؤولان با خوی اشرافی گری سبب ارتجاع و عقب گرد می شود، به صورتی که از سرعت حرکت انقلاب اسلامی در مسیر آرمان های امام راحل(ره) می کاهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان، استاندار را خطاب قرار داد و گفت: روحانیان کسانی هستند که با مردم ارتباط چهره به چهره داشته و انتقاد های آنها را می شنوند. مردم روحانیت را وکیل خود می دانند و حوزه به این مسأله افتخار می کند. روحانیت همه فشار ها را تحمل کرده و امروز نیز اگر مسؤولی اشتباه کند، انگشت انتقاد به روی روحانیت دراز می شود و مسؤولان باید به این مسأله توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام ملیحی تصریح کرد: مسؤولان باید روحانیت و حوزه های علمیه را محرم خود بداند و در مسائل فرهنگی کلان استان از اتاق فکر حوزه علمیه استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره برنامه گردشگری همدان 2018 اظهار داشت: کارشناسان استانداری باید در مورد برنامه گردشگری همدان 2018 نظر حوزه علمیه را می خواستند و در اتاق فکر فرهنگی استان آثار این مسأله از حیث فایده و آسیب فرهنگی را جویا می شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به ضرورت حضور مبلغان در فضای مجازی، عنوان کرد: مسؤولان نباید از حضور مبلغان در فضای مجازی غافل شوند.

وی در پایان از مسؤولان انتخابات 96 نتیجه ابهامات این انتخابات را پیگیر شد و گفت: ابهامات و گزارشاتی حاکی از تخلف در آخرین انتخابات به نمایندگان مجلس ارائه شد که باید استانداری نسبت به این مسأله پاسخگو باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha