شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ همایش فاطمی در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)

حوزه/ همایش فاطمی در ایام ولادت بانوی بی همتا حضرت زهرا(س) در موسسه فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ، عصر امروز طی سخنانی در این همایش که با حضور بیش از یکهزار نفر از اساتید و طلاب مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و خانواده های آنان در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، ابراز داشت: به لطف الهی و عنایات اهل بیت(ع) در بیستمین سال فعالیت مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، مجموعه نشاط علمی فراوانی داشته و روز به روز شاهد درخشش های علمی و پژوهشی این مجموعه و اساتید و طلاب بزرگوار آن هستیم.

وی افزود: در این مدت حقیقتاً حجم تلاش ها و موفقیت ها بسیار زیاد و خیره کننده بوده و آن چه مهم است این که هیچ هدف و انگیزه ای در این مجموعه جز خدمت به دین و ترویج و دفاع از مکتب و شریعت و آموزه های اهل بیت(ع) وجود نداشته و ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی ، خطیب برجسته حوزوی نیز طی سخنانی در این همایش با اشاره به 5 اصل مهم در سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: ما باید ضمن تشویق مردم و خانواده و ازدیاد فرزند با معنویت گرایی، تقویت صبر و بردباری در زندگی، توجه به اصل احترام و تجلیل از یکدیگر در زندگی زناشویی و ... باعث تحکیم هر چه بیشتر و بهتر نهاد خانواده شویم.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha