پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار اصحاب رسانه با امام جمعه کرمان

حوزه/ در نشست اصحاب رسانه ای کرمان با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، بر ضرورت دفاع شجاعانه رسانه ها از مظلومان و حق و حقیقت تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، در نشست اهالی رسانه ای استان کرمان با حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان  که در محل دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد ابتدا دکتر جلالی، مسئول امور ارتباطات و رسانه دفتر امام جمعه کرمان یکی از خلاءهای محسوس را نبود واحد رسانهای در دفتر امام جمعه دانست و گفت: با موافقت حجت الاسلام والمسلمین علیدادی قرار شد در این مجموعه معاونت رسانهای تشکیل شود که در بخشهای مختلف رسانه، فضای مجازی، مستند سازی و ارتباطات فعالیت کند.

در ادامه کارآموزیان، مسول بسیج ‌رسانه استان کرمان ضمن تقدیر از برگزاری این دیدار، به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیتهای بسیج رسانه استان پرداخت و بر نیاز رسانههای استان به حمایتهای حجت الاسلام و المسلمین علیدادی تاکید کرد.

سپس، خدیشی، رئیس خانه مطبوعات استان کرمان، برگزاری این دیدار را خوب ارزیابی کرد و از امام جمعه کرمان درخواست کرد تا با حمایت از اهالی رسانه بر تقویت روحیه مطالبه گری رسانههای استان افزوده گردد.

در ادامه دیگر افراد حاضر در این دیدار به بیان نکات اساسی در موضوع نیازهای رسانههای استان پرداختند و همگی بر لزوم تشکیل جلسات با حضور امام جمعه جهت پیش برد برنامههای اجتماعی در استان تاکید کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نیز در سخنانی هدف از تشکیل این جلسه را شنیده شدن مطالبات اهالی رسانه استان دانست و گفت: نقش رسانهها در تحولات منطقه نقشی کم نظیر و بیبدیل است. اگر نقش رسانهها در جامعهای حذف شود، هیچ چیز نمیتواند جای آن را بگیرد، خصوصا در دنیای امروز که دنیای ارتباطات است.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان افزود: بدون اصحاب رسانه نمیشود راه ارتقای استان را پیمود. رسانه ها باید شجاعانه وارد میدان شوند و ضعفها و مشکلات را مطرح کرده و اقشار ضعیف را همراهی کنند و فرهنگ پرسشگری و پاسخگویی را در جامعه نهادینه کنند.

وی ادامه داد: رسالت اصحاب رسانه یک رسالت الهی است. رسانهها باید از مظلوم و حق دفاع کنند. هر رسانهای ممکن است گرایش سیاسی داشته باشد، اما باید قبل از آن فقط برای رضای خدا ورفع مشکلات مردم گام بردارد.

امام جمعه کرمان با تاکید بر این که باید جریان رسانهای  استان پیشرو، مطالبهگر، عادل و پویا باشد، اظهار کرد: هر مجموعهای حتما اشتباهات و‌ محسنانی دارد. یک رسانه سالم، رسانهای است که همه اینها را کنار هم ‌ببیند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha