جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اجلاس بین المللی «اقتصاد اسلامی» در کراچی برگزار می شود

حوزه/در یک کنفرانس خبری که دیروز برگزار شد، مدیر مرکز عاملی امور مالی اسلامی در مدیریت بازرگانی کراچی خبر از برگزاری اجلاس بین المللی «اقتصاد اسلامی» داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از pakobserver، اجلاس بین المللی «اقتصاد اسلامی» 19-20 مارس 2018 در شهر کراچی پاکستان برگزار می شود.

این اجلاس دو روزه قرار است در هتل موونپیک در شهر کراچی توسط مرکز عالی امور مالی اسلامی در موسسه مدیریت بازرگانی کراچی و با همکاری دو بنیاد اقتصاد اسلامی دیگر در این کشور برپا شود.

احمد علی صدیقی مدیر این مرکز در کنفرانس خبری درباره اجلاس گفت: علمای اسلامی و دانشگاهیان شناخته شده، مدیریت بانک های اسلامی و بسیاری شخصیت های برجسته دیگر از موسسه مالی ملی و بین المللی، در این همایش شرکت خواهند داشت.

این گردهمایی دو روزه شامل جلسات بحث و گفتگو با کارشناسان صنعتی به نمایندگی از 17 موسسه بین المللی و 15 نهاد محلی خواهد بود. شرکت کنندگان در این همایش سخنرانانی از کشورهای مختلف اسلامی چون مالزی، بوسنی و هرزگوین، ترکیه و دیگر کشورهای آمریکا، انگلستان و چین خواهند بود. تقریبا 50 سخنران به نمایندگی از نهادهای مذهبی، موسسات زیرساختی اقتصاد اسلامی، بانک های اسلامی/ پنجره ها، شرکت های مدیریت دارایی، شرکت های مشاوره و نقش آفرینان در تکفل نیز بخشی از این رویداد خواهند بود.

دکتر فرخ اقبال نیز با حضور در کنفرانس خبری گفت: مقالات تحقیقی و مطالعات ارائه شده به این همایش بر روی مباحثی تمرکز خواهند داشت که برای توسعه صنعت اقتصاد اسلامی ضرورت دارند. این مقالات توسط کمیته ای از علما و روحانیون برجسته شرعی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و جوایزی به برندگان اهداء می شود.

به گفته دکتر اقبال جوایز اهداء شده به برندگان اول و دوم و سوم به ترتیب 5 هزار، 3 هزار و 2 هزار دلار خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha