شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سعادتی

حوزه/مسئول جذب و پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: برای سال تحصیلی آینده ظرفیت پذیرش طلبه در حوزه علمیه استان به ۷۰۰ نفر افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام امید سعادتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه استان اظهار داشت: ظرفیت پذیرش طلبه در حوزه علمیه استان برای سال تحصیلی آینده به 700 نفر افزایش یافته است.

وی با بیان این که ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه از ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان مراجعه کنند.

مسئول جذب و پذیرش حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره برپایی آزمون در 14 اردیبهشت ماه سال آینده، گفت: کارت ورود به جلسه افراد نیز از ششم تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال آینده توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه نتیجه آزمون ورودی حوزه علمیه استان هشتم خرداد ماه سال 97 اعلام می‌شود، اظهار داشت: سال تحصیلی نیز برای طلاب جدیدالورود از ۲۰ شهریور ماه آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام سعادتی با اشاره به وجود ۱۵ مدرسه علمیه خواهران و برادران در استان خراسان شمالی، تصریح کرد: در مجموع بیش از دو هزار نفر در حوزه علمیه استان مشغول به تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ساله میزان استقبال افراد از حوزه علمیه در استان بسیار چشمگیر است و ما امیدوار هستیم افراد نخبه و با استعداد بیشتری را در حوزه علمیه خراسان شمالی جذب و پذیرش کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha