جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار کوثری

حوزه/ نماینده سابق مجلس و جانشین قرارگاه ثارالله سپاه تصریح کرد: رمز توفیق در پیشبرد امور کشور و مقابله با توطئه های دشمن، تحکیم وحدت و ولایتمداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار اسماعیل کوثری شب گذشته طی سخنانی در جمع طلاب و فضلای مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) قم، با اشاره به این که امام راحل با انقلاب اسلامی به دنبال پیاده سازی سبک زندگی اسلامی و ایمانی در این کشور بود، اظهار داشت: هدف مهم امام خمینی(ره) تحقق عزت و سربلندی برای همه ملت ایران و همچنین کلیه مسلمانان جهان و خارج شدن آن ها از تحت سلطه نظام استکباری بود و امروز رهبر معظم انقلاب نیز به عنوان پرچمدار این نهضت و انقلاب ، همین هدف مقدس را دنبال می کنند.

وی با اشاره به این که امید داشتن برخی مسئولان به کدخدایی نظام سلطه ، یک اشتباه بزرگ و تاسف بار است، گفت: اگر همه مسئولان و کارگزاران نظام تحت هدایت های مقام معظم رهبری کار خود را به درستی انجام داده و به ویژه در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی بکوشند، قطعاً وضعیت ما خیلی بهتر شده و امور به سامان می شود.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان این که ملت ایران در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس، سیلی محکمی به گوش استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار زد، افزود: امروز ایران اسلامی در حال رو کردن دست شیطانی آمریکا و اسرائیل است و در حال حاضر نیز شاهد برملا شدن دروغ های نظام استکباری درباره دفاع از حقوق بشر در اقصی نقاط جهان هستیم.

وی بر لزوم هوشیاری و بصیرت بالای همه مسئولان و نخبگان کشور در جریان تحولات داخلی و بین المللی تاکید کرد و گفت: متاسفانه گاهی می بینیم بعضی از مسئولان کارهایی انجام می دهند که موجب می شود دشمن به نظام ضربه بزند و حرکت آن را به سمت اهداف از پیش تعیین شده، کُند سازد که باید این رویه تغییر پیدا کند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه ایران تصریح: امروز آمریکا بیش از هر زمان دیگری در سطح جهانی خوار و ذلیل شده و نمی تواند به ایران اسلامی ضربه جدی وارد کند چرا که مردم و مسئولان ما در سایه ولایت و ایمان به خدا، متحد در کنار هم هستند و ان شاءالله به تدریج مشکلات را هم حل خواهند کرد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha