پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید حجت الاسلام معصومی از مناطق تبلیغی شمال استان کرمان

حوزه/ کارشناس معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان در جریان بازدید از ۱۷ منطقه تبلیغی در شهرستان های رفسنجان، انار و شهربابک از مطلوب بودن وضعیت تبلیغی این مناطق خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام سید قاسم معصومی، کارشناس معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان از مناطق تبلیغی شمال استان کرمان بازدید کرد.

در این بازدید که مدت دو روز به طول انجامید، کارشناس معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان از ۱۷ منطقه تبلیغی در شهرستانهای رفسنجان، شهربابک و انار بازدید کرد و در جریان کمبودها، نیازها و میزان پیشبرد مسائل فرهنگی در مناطق تبلیغی قرار گرفت.

کارشناس معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمان در رابطه با وضعیت مناطق تبلیغی شمال استان، گفت: مناطق تبلیغی در شمال استان از وضعیت خوبی برخوردار هستند، مردم هم استقبال خوبی از روحانیون و برنامههای فرهنگی مذهبی دارند و هم از سطح اطلاعات خوبی نسبت به مسایل برخوردارند.

وی افزود: مطلوبیت وضعیت این مناطق تبلیغی حاصل زحمات روحانیت در سالهای گذشته است که از پیش از انقلاب اسلامی، روحانیون بومی و غیر بومی در شهرهای شمالی استان کرمان به فعالیت پرداختند که امروزه ماحصل آن کاملا محسوس است.

حجت الاسلام معصومی خاطرنشان کرد: اگر امروز در برخی مناطق تبلیغی با مشکلاتی همچون نبود امکانات و یا پایین بودن سطح اطلاعات دینی مردم روبرو هستیم، میتوان با فعالیت و تلاش آن مناطق را نیز رشد داده و روزی به جایگاهی برسانیم که الان مناطق تبلیغی شمال استان در آن جایگاه هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha