جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/آیت الله مقتدایی گفت: با وجود همه مشکلات،مراجع انتظارشان این است که استقلال حوزه حفظ شود و حوزه وابسته به دولت نباشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، آیت الله مرتضی مقتدایی پیش از ظهر امروز در دیدار آیت الله طبرسی و اعضای شورای حوزه علمیه استان مازندران که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این که شورای حوزه علمیه استان مازندران از موفق ترین شوراهای استانی در مسائل مختلف وحدت، هم فکری و هم افزایی در رفع مشکلات و مسائل مالی است، گفت: با وجود همه مشکلات، اما مشکل اصلی روحانیت و حوزه ها، عدم امکانات مالی است.

عضوجامعه مدرسین بابیان این که در شرایطی هستیم که توقعات طلاب هم بالارفته و مشکلات مالی، خود مشکل دیگری است، اظهار داشت: با وجود همه مشکلات، مراجع انتظارشان این است که استقلال حوزه حفظ شود و حوزه وابسته به دولت نباشد.

وی اظهار داشت: بودجه ای که دولت به حوزه های علمیه می دهد در مقایسه با دانشگاه واقعا ناچیز است.

استاد حوزه افزود: برای حل این مشکلات، تلاش شده با خیرین ارتباط بر قرار کنیم و اگر چه فعالیت های صورت گرفته، ولی با وجود همه تلاش ها، هنوز مشکلات مالی وجود دارد.

آیت الله مقتدایی با تأکید براین که در شرایط فعلی باید روحیه تقوا و قناعت را در بین طلاب افزایش دهیم، اظهار داشت: باید سعی کرد از این طریق کارهای را پیش برد.

40/313

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha