پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله طبرسی

حوزه/ آیت الله طبرسی گفت: بد خواهان به نظام، انقلاب، حوزه علمیه و روحانیت هجمه هایی راه انداختند و به دورغ مسائلی در بحث بودجه به حوزه ها نسبت دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار شورای حوزه علمیه استان مازندران با آیت الله مقتدایی که در جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان این که از مسائل مهم در استان مازندران ساخت، راه اندازی و اداره مدارس علمیه است، گفت: وضعیت و جایگاه مازندران از لحاظ علمی و فرهنگی خوب است، ولی از نظر تجاری ضعیف است و به دلیل وابستگی به کشاورزی مشکلاتی در بحث اداره مدارس ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه دراستان مازندران، افزود: اوضاع مدارس علمیه این استان از نظر مالی نیاز به توجه و پشتیبانی بیشتر از سوی مسئولین حوزه است.

وی اظهار داشت: از مشکلات دیگر این استان، هجمه هایی است که بد خواهان به نظام، انقلاب، حوزه علمیه و  روحانیت به راه انداختند و به دورغ مسائلی در بحث بودجه به  حوزه ها نسبت دادند.

آیت الله طبرسی افزود:  امروز اداره مدارس علمیه به نسبت گذشته بسیار متفاوت است و همه مسائل باعث شده نتوان مانند سابق مدارس علمیه را اداره کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان مازندران  اظهار داشت: الان مشکلات اصلی بحث مالی است و این مسئله با وجود همه مشکلات اما نیاز به توجه از سوی مسئولین دارد، باید برای اداره مدارس علمیه فکری کرد و اگر به فکر  اداره مدارس علمیه نباشیم،در آینده با مشکل روبه رو خواهیم شد.

آیت الله طبرسی گفت: امروز مشکلات عمده مدارس علمیه، به عهده  امام جمعه ها است وآنان  هم گرفتار ارباب و رجوع از سوی مردم نیازمند هستند.

40/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha