پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تودیع و معارف سرپرست مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و تودیع رئیس سابق این اداره امروز در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مراسم معارفه حجت الاسلام عبداللهی سرپرست جدید روابط عمومی مرکز خدمات و تودیع حجت‌الاسلام رحمانی مهر رئیس سابق این اداره صبح امروز در سالن جلسات علامه طباطبایی مرکز خدمات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این جلسه، ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، از زحمات حجت الاسلام رحمانی مهر رئیس سابق روابط عمومی مرکز خدمات قدردانی و ابراز امیدواری کرد حجت الاسلام عبداللهی در خدمت به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) در این جایگاه موفق باشند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: روابط عمومی یکی از بخش‌های مهم و حیاتی مرکز خدمات است و نقش بسیار مؤثری در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مرکز به جامعه هدف و همچنین ارتباط دوسویه بین مرکز خدمات و طلاب و روحانیون دارد و نیاز است بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و تقویت شود.

وی ابراز داشت: گاهی توجه لازم به بحث روابط عمومی در مرکز خدمات صورت نمیگیرد که نیاز است با همکاری تمامی کارکنان مرکز خدمات و با حضور نیروهای فعال در این اداره این کمبودها جبران شود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تأکید کرد: باید فعالیت‌های روابط عمومی ارتقا یابد تا جامعه مخاطب مرکز خدمات به طور مطلوب از خدمات و فعالیت‌های این مرکز آگاهی کافی داشته باشد.

 همچنین حجت الاسلام رحمانی مهر رئیس سابق روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سخنانی از همکاری خوب مدیران و کارکنان این مرکز قدردانی و ابراز امیدواری کرد سرپرست جدید روابط عمومی مرکز خدمات در انجام وظایف خود موفق باشند.

وی اطلاع‌رسانی مناسب فعالیت‌های مرکز خدمات را در گرو داشتن روابط عمومی فعال و مؤثر دانست و ابراز امیدواری کرد تمامی کارکنان مرکز خدمات همکاری‌های لازم را با روابط عمومی در اطلاع‌رسانی فعالیت‌هایشان داشته باشند.

حجت الاسلام عبداللهی نیز در سخنانی با بیان این که روابط عمومی پلی میان سازمان و مخاطبان آن است، گفت: روابط عمومی به علمِ مدیریتِ چرخه اطلاعات، مابینِ یک فرد یا سازمان، با عموم اطلاق می‌گردد.

وی گفت: متأسفانه کم‌تر در حوزه علمیه دانش‌های مدیریتی مورد توجه بوده است و آموزش‌های لازم داده نمی‌شود و آنچه از درخشش‌ها در این حیطه می‌بینیم وابسته به استعدادها و تجربیات شخصی است.

سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات گفت: روابط عمومی البته یک نهاد جدا، حاشیه‌ای و جزیره‌ای نیست؛ روابط عمومی یک کنش و رفتار انسانی و سازمانی است که در همه اعضای یک مرکز باید نمود پیدا کند.

وی بیان کرد: روابط عمومی ویترین، پیشانی و نمایشگر یک سازمان است برای همین همه بخش‌های مرکز باید روابط عمومی را از خود بدانند.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: امیدوارم با اندک تجربه و دانشی که دارم بتوانم به سهم خودم زمینه علمی و تخصصی شدن این نهاد مهم را برای آیندگان ایجاد و دستاوردی مکتوب و مدون را در گستره روابط عمومی برای حوزه علمیه تهیه کنم.

وی در پایان از زحمات حجت الاسلام رحمانی مهر در سال‌های فعالیت خود در روابط عمومی مرکز خدمات که با بالندگی و توسعه این اداره همراه بوده است قدردانی و ابراز امیدواری کرد با راهنمایی‌های تمامی کارکنان مرکز خدمات و همچنین عنایت ریاست مرکز در انجام وظیفه خود در این سنگر جدید در خدمت به طلاب و روحانیون و حوزه علمیه موفق و سربلند باشم.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha