جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون

حوزه/ آیین تقدیر از فرزندان و همسران ممتاز طلاب حوزه علمیه خوزستان، با حضور ۵۰۰ نفر از ممتازین تحصیلی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش تجلیل از فرزندان و همسران ممتاز طلاب حوزه علمیه خوزستان، با حضور ۵۰۰ نفر از ممتازین تحصیلی، در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی تفریحی فجر اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی نامنی، رئیس اداره تربیت و تعالی فرزندان طلاب و روحانیون مرکز خدمات کشور، در این همایش با بیان اینکه افزایش آمار ممتازین بسیار دلگرم کننده و نویدبخش است، اظهار داشت: هویت بخشی به خانواده طلاب یکی از اهداف برگزاری همایش مذکور است؛ به‌نحوی‌که فرزند طلبه در چنین جشن‌هایی خود را یافته و متوجه می‌شود که حوزه علمیه او را در کسب موفقیت‌ها تشویق می‌کند.

وی تصریح کرد: در خوزستان از وجود دو هزار فرزند طلبه‌ خوزستانی برخورداریم که ۷۵۰ نفر آنها ممتاز هستند و إن شاءالله در سال آینده تعداد آنها افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است، ممتازین تحصیلی این همایش در مقاطع ابتدایی متوسطه دانشگاهی و حوزوی بودند که به همه آنها هدایای نقدی و بسته‌های فرهنگی به اقتضای سن آنها با محتوای اسباب‌بازی و وسایل فکری اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha