پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بیشترین هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به مسئله حجاب و عفاف زنان جامعه ما صورت می گیرد و ترویج بی عفتی را بهترین گزینه برای براندازی می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در مراسم تجلیل از اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: بعضی افراد قصد ترویج افکار شیطانی و معاندانه دشمنان را در جامعه اسلامی ما دارند و نام های گوناگون بر افکار خود می گذارند مانند چهارشنبه سفید و غیره، ولی بدانند زنان مسلمان و مؤمنه ساکت نخواهند نشست.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، افزود: تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بستر حفظ ارزش های انسانی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد: دشمنان کینه دیرینه از اسلامی دارد و در قالب توطئه های مختلف به دنبال جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های دینی و اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز هم دشمن و عمال و وابستگان به آن به دنبال ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه ما هستند و لذا غیرتمندان و دغدغه مندان به نظام اسلامی و ارزش های دینی نباید بگذارند که دشمن به هدف شوم خود دست یابد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: برخلاف تصور برخی که معتقدند حجاب محدودیت می آورد و ‌مانع آزادی است، اسلام مخالف آزادی نیست، بلکه حامی آزادی انسان است اما آزادی در بی حجابی نیست بلکه این نوع آزادی اسارت شیطان و گناه و معصیت است، چرا که بی حجابی سبب فساد در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بیشترین هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به مسئله حجاب و عفاف زنان جامعه ما صورت می گیرد و ترویج بی عفتی را بهترین گزینه برای براندازی می دانند.

وی افزود: رعایت شئونات اخلاق اسلامی و توصیه اسلامی می تواند از بسیاری ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha