جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و هدف قرار دادن حجاب بانوان گفت: تهاجم فرهنگی اغیار حجاب فاطمی بانوان مسلمان را هدف قرار داده است.

به گزراش سرویس بین الملل خبرکزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موسوی رئیس انجمن شرعی شیعیان کشمیر و از رهبران آزادیخواه این منطقه، ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و هدف قرار دادن حجاب بانوان گفت: تهاجم فرهنگی اغیار حجاب فاطمی بانوان مسلمان را هدف قرار داده است.

وی در سخنان خود با تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: سیره حضرت زهرا(س) راهی روشن در دفاع از دین و انسانیت و سرمایه ای عظیم برای رشد و موفقیت زنان عالم است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی این سخنان را در جمع کثیر نمازگزاران روز جمعه در حسینیه منطقه بدگام کشمیر ایراد نمود.

رئیس انجمن شرعی شیعیان در بیان مقام برجسته حضرت زهرا گفت: همین که نبی مکرم اسلام(ص) دختر ارجمندش را جزء و پاره ای از وجود مقدس خود معرفی می کند برای تفهیم عظمت این بانوی والا مقام به ماست.

وی با اشاره تمام مراحل زندگی حضرت فاطمه(س)، زندگی و سیره ایشان را به عنوان یک فرزند، همسر، مادر و یک بنده کامل، الگویی ارزشمند برای جامعه اسلامی دانست که به خصوص زنان مسلمان بدون تمسک به آن به مقام و منزلت حقیقی خود نخواهند رسید.

سید حسن موسوی حجاب را نه تنها سپری برای مصونیت زنان مسلمان بلکه زینتی شایسته برای آنان دانست و افزود: دشمنان ما در تهاجم فرهنگی همین حجاب فاطمی را هدف قرار داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha