سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
راهیان نور

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که راهیان نور قدرت نرم جمهوری اسلامی است، گفت: راهیان نور یک مجموعه توانمند فرهنگی است که تمام توانمندی های آن را ملت شریف ایران اسلامی رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی، عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های اعزام مبلغین و روحانیون به یادمانهای هشت سال دفاع مقدس که در دفتر امام جمعه شهر محمدیه برگزارشد گفت: راهیان نور باعث ایجاد روحیه مقاومت نزد ایرانیان است که این مهم نشأت گرفته از هشت سال مقاومت جانانه و دلیرانه رزمندگان اسلام در دفاع از این مرز و بوم است. البته امروزه شاهد این موضوع هستیم که دشمنان نظام اسلامی در عرصه جنگ نرم می خواهند با این پدیده فرهنگی مقابله کنند.

 وی افزود: راهیان نور به عنوان یک مجموعه فرهنگی توانمند توانسته است درصد بسیار بالایی از جوانان را جذب کند که این جوانان در امتداد فرهنگ دفاع مقدس به دنبال سبک زندگی شهدا و ارزش های دوران دفاع مقدس هستند.

 وی ادامه داد: راهیان نور در ایجاد قدرت نرم به خوبی عمل کرد، به طوری که اکنون مردم بازدیدکننده از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و به ویژه جوانان و نوجوانان اصرار دارند که بدانند در گذشته این نظام چه اتفاقاتی افتاده است.

 امام جمعه شهرستان محمدیه خاطرنشان کرد: تبیین نقش رهبری دینی و مدیریت ولایی، اخلاق مداری ، بهره گیری از ظرفیت های دینی، عزم ملی ، وحدت ملی و آرمان خواهی مبتنی بر آموزه های دفاع مقدس از جمله مسائلی است که بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور تمایل دارند با آنها آشنایی پیدا کنند، ولی دشمن می خواهد با تغییر الگوها مانع این عمل شود.

 استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: یادمان های شهدا در طول مدت حضور زائران به عنوان نشر معارف دفاع مقدس شناخته خواهند شد و راویان خادمان و مبلغان نیز در این راستا خدمات رسانی خواهند کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha