پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع ملی دموکراتیک وحدوی بحرین

حوزه/ تجمع ملی دموکراتیک وحدوی بحرین با انتشار گزارشی درباره آمار بازداشت ها و افراد آزاد شده از زندان و تعداد تظاهرات های صورت گرفته در دو ماه فوریه و ژانویه در نقاط مختلف بحرین، وضعیت حقوق بشر در بحرین را نابسامان توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» تجمع ملی دموکراتیک وحدوی بحرین با انتشار گزارشی درباره آمار بازداشت ها و افراد آزاد شده از زندان و تعداد تظاهرات های صورت گرفته در دو ماه فوریه و ژانویه در نقاط مختلف بحرین، وضعیت حقوق بشر در بحرین را نابسامان توصیف کرد.

بنا بر این آمار در ماه فوریه 49 مورد بازداشت صورت گرفته و 51 شهروند نیز در نقاط مختلف بحرین از زندان آزاد شده اند و علاوه بر این، حدود 110 تظاهرات مسالمت آمیز در نقاط مختلف بحرین برپا شده است که نیروهای امنیتی آل خلیفه 15 مورد از این تظاهرات ها را سرکوب رده اند.

برپایه این گزارش در روز 14 فوریه بیشترین آمار تظاهرات یعنی حدود 21 تظاهرات به ثبت رسیده که در روزهای 13 و 23 فوریه نیز به ترتیب 14 و 13 مورد تظاهرات مسالمت آمیز به ثبت رسیده است.

جمعیت ملی دموکراتیک وحدوی ادامه داد: بیشترین تظاهرات ها در منطقه ستره صورت گرفته و 9 مورد بازداشت نیز در این منطقه صورت گرفته است و پس از آن منطقه بنی جمره قرار دارد که 6 نفر در آن بازداشت شده اند و پس از آن نیز منطقه عالی با 5 مورد بازداشت قرار دارد.

بر اساس این گزارش آماری در ماه ژانویه مجموع بازداشت ها به 129 مورد رسیده و مجموعه 73 تظاهرات مسالمت آمیز در نقاط مختلف بحرین صورت گرفته است که برخی از این تظاهرات ها مورد سرکوب مزدوران آل خلیفه قرار گرفته است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha