سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ همایش ملی «زن پرورش دهنده جامعه پاک و دامن پاک – جامعه پاک»

حوزه/ امام راحل برای زنان جامعه نقش بزرگی قائل و معتقد بودند زنان جامعه اسلامی می توانند در تکامل وسعادت جامعه مؤثر باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، خانم شریعتی، امروز در همایش ملی که با موضوع «زن پرورش دهنده جامعه پاک و دامن پاک - جامعه پاک» که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در قم برگزار شد، گفت: مجمع تقریب همواره در جهت تحقق وحدت مسلمین نقش آفرین بوده است.ایجاد وحدت، یعنی بیداری همه مسلمین و یکپارچه بودن در مقابل دشمنان.

مدیر کل امور بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که مجمع تقریب همراه با ملت مسلمان گام هایی را برای تحقق هم افزایی بیشتر با برگزاری همایش ها و نشست ها برمی دارد، افزود: قم شهر عالمان  دین  و محل بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) است و باید کوشید این شهر  با عظمت را به عنوان شهر قطب فرهنگی جهان اسلام معرفی کرد.

وی با بیان اینکه زنان همواره می توانند درجهان نقش آفرین باشند، اظهار داشت: امروز بیش از گذشته جامعه اسلامی به نقش آفرینی زنان و اثرگذاری آنان نیازمند است.

شریعتی افزود: امام راحل هم برای زنان جامعه نقش بزرگی قائل بودند و معتقد بودند زنان جامعه اسلامی می توانند در تکامل و سعادت جامعه مؤثر باشند.

مدیر کل امور بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن و تخریب نقش زنان اقدام به برنامه های وسیعی کرده، اظهارداشت: به همین دلیل باید همه آماده باشند تا بتوانند این نقشه ها را با حضور و عملکرد خوب خود خنثی کنند و اجازه ندهند دشمن به اهداف خود برسد.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha