جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 443608
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
گردهمایی رهروان فاطمی

حوزه / گردهمایی رهروان فاطمی با حضور مبلغین و مربیان قرآن در سازمان تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، گردهمایی رهروان فاطمی با حضور مبلغین و مربیان قرآن در سازمان تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این همایش گفت: اسلام به‌عنوان یکی از ادیان و کامل‌ترین دین آسمانی دارای مکتب و جایگاه خاصی است.

وی با بیان اینکه پیروان هر مکتب و آیینی باید به آن احترام بگذارند، افزود: احترام به دین و اسلام همان پایبندی به دستورات آن است و اگر جایی شریعت و احکام اسلام ضایع شود در حقیقت حرمت ائمه اطهار (ع)، پیامبران و به دنبال آن دین و خدا ضایع شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: طبق آموزه‌های دینی عترت پیامبر اکرم(ص) از دیگر مواردی است که باید مورد احترام پیروان آن حضرت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام کارگر با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا(س) گفت: در نقل قول‌های مختلف و به گواهی آیات و روایات حضرت زهرا(س) نیز از عترت نبی مکرم اسلام(ص) است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه از زن به‌عنوان رکن اساسی خانواده و جامعه یاد کرد و اظهار داشت: در خانواده بسیار مهم است که فرد وظایف خود را بشناسد و به آن پایبند باشد.

وی در پایان تصریح کرد: زنان به‌عنوان نیمی از جامعه و تربیت کننده نیم دیگری از جامعه از مهمترین نقش در آینده این کشور برخوردارند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha