شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید محمد جواد شرافت

حوزه/ شرافت گفت: فراخوان جشنواره سراسری تبلیغ تا ۲۰ فروردین ۹۷ ادامه دارد وشرکت کنندگان فرصت خواهند داشت تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سید جواد شرافت در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره سراسری اخلاق تبلیغ دین اظهار داشت: این جشنواره ناظر بر کنش های اخلاقی دین است که سبب تاثیرگذاری در مخاطب می شود.

وی با بیان اینکه عموم افراد می توانند آثار هنری شعر و خاطره خود را به این جشنواره ارسال کنند، افزود: با توجه به اهمیت موضوع جشنواره تبلیغ دین، به دنبال گرفتن بازخوردی از افراد غیر طلبه نیز هستیم به همین دلیل فراخوان جشنواره برای عموم بوده تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنیم.

دبیر جشنواره سراسری اخلاق تبلیغ دین با اشاره به مدت ارسال آثار به جشنواره سراسری اخلاق تبلیغ دین، تصریح کرد: فراخوان جشنواره سراسری تبلیغ دین از چهار بهمن ماه آغاز شده و تا 20 فروردین فرصت ارسال آثار در دو بخش شعر و خاطره وجود دارد.

وی شرایط و ضوابط جشنواره و ارسال آثار را مد نظر قرار داد و عنوان کرد: آثاری که به این جشنواره ارسال می شوند باید به صورت مستقیم با موضوع جشنواره مرتبط باشد تا بتواند رتبه مورد نظر را کسب کند.

شرافت ادامه داد: آثار باید به صورت تایپ شده و در قالب word به جشنواره سراسری تبلیغ دین ارسال گردد، همچنین محدودیتی در تعداد آثار ارسالی برای شرکت کنندگان وجود ندارد، حضور برگزیدگان نیز در آئین اختتامیه الزامی بوده و دبیرخانه مجاز است آثار دریافتی را با نام پدید آورنده منتشر کند.

وی تصریح کرد: برای اینکه آثار ارسالی شرکت کنندگان به صورت عام نباشد، موضوعات فرعی پیشنهاد کرده ایم که مخاطبان در چه فضایی به شعر بپردازند، به همین دلیل در بخش شعر، با محوریت اخلاق تبلیغ دین با الهام از آیات و روایت پیش رفته ایم.

دبیر جشنواره سراسری اخلاق تبلیغ دین به موضوعات پیشنهادی بخش شعر اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر اخلاق تبلیغ دین با الهام از آیات و روایات، اخلاق تبلیغ دین در سیره معصومین (ع)، اخلاق تبلیغ دین در سیره عالمان دینی و اخلاق تبلیغ دین در شیوه های تبلیغ نوین از دیگر موضوعات پیشنهادی در بخش شعر به شمار می رود.

وی محورهای بخش خاطره را مد نظر قرار داد و عنوان کرد: اخلاق تبلیغ دین با توجه به شرایط بومی، اخلاق تبلیغ دین در سفرهای زیارتی، اخلاق تبلیغ دین در عرصه بین الملل، اخلاق تبلیغ دین در ایام تبلیغی، اخلاق تبلیغ دین در مدارس و دانشگاه ها، اخلاق تبلیغ دین در زندان ها و کمپ ها و اخلاق تبلیغ دین در روش های تبلیغی از جمله محورهای بخش خاطره در این جشنواره است.

شرافت بیان کرد: آثار 14 نفر از افراد شرکت کننده در جشنواره سراسری اخلاق تبلیغ دین برگزیده خواهد شد که از این تعداد هفت آثار از بخش شعر و هفت آثار از بخش خاطره خواهد بود که در مراسم اختتامیه قبل از ماه رمضان آز این افراد تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha