شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماز

حوزه/ یک کارشناس دینی به برگزاری اولین همایش دانش آموزی با موضوع نماز اشاره کرد و گفت: محوریت اصلی در تمامی کارگاه‌ها و فعالیت‌ها نماز می‌باشد و همه برنامه‌های این همایش در جلسات متعدد هم اندیشی مطرح و با نیازسنجی از دانش آموزان، برنامه ریزی شده است.

آرزو صدقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری معاونت پرورشی دبیرستان دخترانه شاهد جهاد، اولین همایش دانش آموزی «نماز و سلامت روان خانواده» با حضور دانش آموزان، والدین، و معلمان در محل این مدرسه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مربیان کارگاه‌های این همایش از دانش آموزان فارغ التحصیل و ممتاز این مدرسه هستند، گفت: محوریت در تمامی کارگاه‌ها و فعالیت‌ها نماز می‌باشد و همه برنامه های این همایش در جلسات متعدد هم اندیشی مطرح و با نیازسنجی از دانش آموزان، برنامه ریزی شده است.

این کارشناس دینی تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش، ایجاد رغبت در دانش آموزان برای نماز خواندن و ارائه مضامین و مفاهیم دینی در قالب تلفیق نماز با هنر، و نیز تبیین علمی آثار و برکات نماز در آرامش و سلامت روان خانواده می‌باشد.

صدقی در پایان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این همایش، گفت: در این همایش دو روزه که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 22 و 23 اسفندماه در محل مدرسه دبیرستان دخترانه شاهد جهاد برگزار خواهد شد، علاوه بر سخنرانی یکی از مبلغان فعال در عرصه فرهنگ و تربیت برای دانش آموزان، در حاشیه این همایش کارگاههای هنری و فرهنگی شامل؛ خطاطی، طراحی انفرادی و دسته جمعی، عکاسی و سخنوری نیز برگزار خواهد شد. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha