جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدارآیت الله نمازی با آموزش وپرورش

حوزه/نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه آموزش وپرورش زیربنای اقتدارکشورهاست،گفت:تقویت آموزش و پرورش در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان،ضمن تبریک فرارسیدن عیدنوروز ،باتاکید براینکه تکلیف مدیریت آموزش و پرورش کاشان بایدقبل از پایان سال مشخص می شد، اظهار داشت :قطعا باید هرچه زودتر با تشکیل جلسه مشترک با نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و فرماندارکاشان با برنامه ریزی درست این مشکل هرچه سریع برطرف شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ، آموزش و پرورش رازیربنای اقتدارکشورها دانست و گفت: با توجه به این که نطفه و فنداسیون هرحرکت ملی، اقتصادی، سیاسی ،اجتماعی و نظامی باید در آموزش و پرورش شکل بگیرد، لذا مسئولین باید توجه ویژه ای به این قشرازجامعه داشته باشند.

وی ، با تاکید بر تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان بی بضاعت در روستاهای محروم افزود: با توجه به این که آموزش و پرورش تربیت آینده سازان کشور را به عهده دارد و نیروهای نخبه در این نهاد می درخشد، لذا مسئولین باید رسیدگی به این نهاد بسیار مهم آموزشی و تربیتی را در اولویت  کاری خود قرار دهند.

آیت الله نمازی، توکل به خدا را موجب رفع تمام مشکلات دانست و خطاب به اعضای شورای آموزش و پرورش کاشان، خاطرنشان کرد: با توجه به این که خداوند متعال برای رفع هرگره ای راهی را قرار داده است،لذا برای رسیدن به هدف اساسی و سرنوشت ساز باید از مسیر درست حرکت کنید.

برپایه این گزارش درابتدای این دیدار حدادیان سرپرست اداره آموزش و پرورش کاشان با ارائه گزارشی از فعالیتها و مشکلات این اداره، کسب ده عنوان تیمی در رشته های تربیتی ،ورزشی ،قرآن و معارف درسطح استان اصفهان و اقامه نماز جماعت درسطح مدارس شهرستان کاشان توسط 200 نفر از روحانیون و طلاب را از مهم ترین فعالیتهای این اداره برشمرد و گفت :حضور 90نفر از فرهنگیان این شهرستان در اردوهای راهیان نور تعطیلات نوروزی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج به مناطق جنوب ازدیگر اقدامات این اداره می باشد.

 وی ، کسب رتبه اول آموزشی (جشن ستارگان) در رشته های علمی ،فرهنگی، هنری و ورزشی درسطح استان اصفهان و کسب 209 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری را از دیگر توفیقات اداره آموزش و پرورش کاشان عنوان کرد و گفت : با برگزاری دوره های مختلف آموزشی در مناطق محروم کیفیت بخشی خوبی را به آموزش و پرورش این شهرستان داده ایم.

حدادیان، کمبودمنابع مالی، نیرو،عدم تعیین تکلیف مدیریت آموزش و پرورش و کمبود فضای آموزشی را از مهمترین مشکلات این اداره برشمرد و گفت: با توجه به مشکلاتی که آموزش و پرورش شهرستان کاشان با آن دست به گریبان است، لذا از مسئولین انتظار داریم نسبت به تعیین تکلیف مدیریت این اداره اقدام جدی و اساسی را به عمل آورند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha