چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جذب طلبه

حوزه/ روحانیون مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برای معرفی بهتر و کاملتر و نیز جذب طلبه به صورت حضوری در مدارس دانش آموزی این شهرستان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، معاونین، اساتید و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار با حضور در مدارس سطح این شهرستان، با دانش آموزان دیدار کردند.

در این دیدارها، روحانیون با توصیف و تبیین جایگاه حوزه های علمیه، نسبت به تشویق دانش آموزان برای جذب به مدارس علمیه تلاش به عمل آوردند.

براساس این گزارش، در این دیدارها به سئوالات دانش آموزان درباره حوزه، وضعیت تحصیل در آن و... توسط روحانیون و اساتید مدرسه علمیه شهرستان بیجار پاسخ داده شد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در این باره گفت: بسیاری از دانش آموزان هنوز شناخت کافی و کاملی از مکان و نحوه تحصیل در حوزه های علمیه را ندارند و متاسفانه امکاناتی هم تاکنون برای معرفی حوزه ها به صورت رسمی به نسل نوجوان نداشته ایم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار تاکید کرد: به همین منظور تعدادی از اساتید از مدرسه علمیه با حضور در مدارس و سرکلاس دانش آموزان، آنان را با حوزه های علمیه آشنا ساختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha