جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور

حوزه/ گرچه تربیت و سایر عرصه ها نیز مهم است، اما اصلی ترین محور کار در حوزه به مباحث آموزشی بر می گردد؛ چرا که آموزش در یک مرکز حوزوی اصلی ترین معاونت و ستون خیمه همه فعالیت هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عبد الکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، با اشاره به اهمیت و جایگاه معاونت آموزش در حوزه، گفت: برای من آموزش بسیار مهم است، چون معتقدم که آموزش در یک مرکز حوزوی اصلی ترین معاونت و ستون خیمه همه فعالیت هاست.

وی افزود: گرچه تربیت و سایر عرصه ها نیز مهم است؛ اما اصلی ترین محور کار ما در حوزه به مباحث آموزشی بر می گردد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه واسپاری کارها و فعالیت ها به خواهران امری مهم و لازم است گفت: باید به قابلیت ها و توانمندی های بانوان طلبه و فضلای خواهر پی ببریم و با واسپاری کارهای مربوط  به آنها قابلیتشان را در عرصه آموزشی به حداکثر برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور خاطر نشان ساخت: حضور آقایان در مجموعه مرکز مدیریت حوزه های خواهران به قدر ضرورت و نیاز خواهد بود و بیشتر کارها و مسئولیت ها به تدریج به بانوان واسپاری خواهد شد و این امر نیز در انتخابات استانی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در معاونت آموزش حوزه خواهران گفت: ما در بخش آموزش به دلایلی دچار حفره و مشکل هستیم و حضور خانم داودی به عنوان معاون جدید آموزشی این مرکز می تواند به صورت جهادی تا حد زیادی این مشکلات را حل نماید.

​خاطر نشان می شود: در ابتدای این مراسم خالقی معاون سابق آموزش حوزه خواهران در سخنانی با اشاره به اهم فعالیت های صورت گرفته در این معاونت برای معاون جدید آموزشی آرزوی توفیق کرد.

همچنین خانم داودی معاون جدید آموزش حوره خواهران نیز با بیان این که مسئولیت ها همگی امانت الهی هستند، گفت: بر اساس معارف قرآنی مسئولیت یک امانت است و ما پذیرش مسئولیت را در واقع پذیرش امانت می دانیم.

وی افزود:  فرصت بسیار کم است و در این فرصت کوتاه باید از حاشیه ها دوری کرد و تنها به متن و مباحث اصلی پرداخت و در این راه دشوار از ذات مقدس نبی مکرم اسلام و خاندان مکرمش استمداد می طلبم.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha