چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به فلسفه انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه گفت: فلسفه این انتخابات روشن است از یک سو، برای اینکه نمایندگان طلاب و فضلای حوزه از هر استان نقش رابط بین بزرگان حوزه و بدنه حوزه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزه های علمیه در رای گیری هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان شرکت کرد و در رابطه با اهمیت و جایگاه مجمع نمایندگان طلاب، گفت: از همه دست اندرکارانی که احساس مسئولیت کردند و در این انتخابات صنفی حوزوی شرکت کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: زمینه انتخابات نمایندگان طلاب را حضرت امام(ره) با آن پیام خود و پیگیری که جامعه محترم مدرسین داشتند فراهم کردند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فلسفه این انتخابات، گفت: فلسفه این انتخابات روشن است از یک سو، برای این که نمایندگان طلاب و فضلای حوزه از هر استان نقش رابط بین بزرگان حوزه و بدنه حوزه داشته باشند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر به خاطر اینکه نمایندگان طلاب دارای نشاط و شادابی و خوش فکری هستند و همیشه روی نسل جوان هم حوزه و هم بزرگان حوزه تکیه دارند، این ها گاهی با پیشنهاد های خوبی که می توانند به جامعه شورای عالی و مدیریت منتقل کنند در شکوفایی و تحول حوزه نقش کلیدی را می توانند ایفا کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اگر طلاب بر اساس این رسالت و مسئولیت ورود پیدا کنند کسانی و می توانند عنوان نمایندگی را داشته باشند را انتخاب کنند، در آن جمع بیش از 200 نفره که مجمع نمایندگان را تشکیل خواهند داد، اینها می توانند به رشد و پیشرفت حوزه به طلاب در جهت مشورت و حل مشکلات طلاب به خصوص طلاب جدیدالورود کمک کنند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: در طول این چند سالی که مجمع نمایندگان طلاب مشغول به کار بوده آثار و برکات خوبی در این زمینه داشت، امیدواریم  نمایندگان و منتخبین طلاب و فضلا در جایگاهی که قرار می گیرند دلسوزانه و مخلصانه نسبت به حوزه و نیازهای طلاب طرح و برنامه داشته باشند.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha