جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر نهضت لبیک یا رسول الله پاکستان

حوزه/ خادم حسین رضوی رهبر نهضت لبیک یا رسول الله از احزاب مذهبی-سیاسی اهل سنت پاکستان در واکنش به سخنان امام جماعت کعبه درباره وحدت امت گفت: امام جماعت کعبه از چه وحدتی سخن می گوید در حالی که همه می دانند با زائران کعبه به اتهام شرک چه برخوردی می شود!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ خادم حسین رضوی رهبر نهضت لبیک یا رسول الله پاکستان در واکنش به سخنان امام جماعت کعبه درباره وحدت امت گفت: امام جماعت کعبه از چه وحدتی سخن می گوید در حالی که همه می دانند با زائران کعبه به اتهام شرک چه برخوردی می شود!

وی این سخنان را در جمع طرفداران و اعضا این نهضت در شهر لاهور ایراد نمود که به سرعت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منشر گردید.

امام جماعت کعبه که برای شرکت در کنفرانس جمعیت اهل حدیث پاکستان به این کشور سفر کرده بود در سخنان خود بر لزوم وحدت امت اسلامی تاکید کرده بود.

خادم حسین رضوی در واکنشی تند به سخنان امام جماعت کعبه گفت: آیا در پاکستان بفکر وحدت افتادید؟! امام کعبه باید این سخنان را در مسجدالحرام و در عربستان بگوید؛ جایی که هرکس برود به او می گویند: هذا شرک، هذا حرام

وی با بیان شوق مسلمانان به زیارت قبر مطهر پیامبر و ممانعت عمال سعودی گفت: مسلمانان باصرف هزینه های زیاد خود را به عربستان می رسانند، ولی به آنها اجازه داده نمی شود چند دقیقه مقابل مدفن رسول خدا بایستند، حالا اینها در پاکستان به یاد اتحاد افتاده اند؟!!

رهبر نهضت لبیک یا رسول الله پاکستان در ادامه افزود: این سخنان را در عربستان بگو و به حاکمان خودت بفهمان که به کسی مانند ترامپ هدایا و طلا نمی دهند.

وی ضمن انتقاد شدید از حاکمان عرب در ساخت معبد بزرگ هندوها در کشور امارات گفت: سیره پیامبر بت شکنی بود اما حالاحکام عرب به ساختن بزرگترین معبد هندوها و بت کده کمک می کنند.

نهضت لبیک یارسول الله از احزاب مذهبی-سیاسی اهل سنت پاکستان و از مکتب بریلوی می باشد که گرایشات صوفیانه نیز دارند، این مکتب به زیارت قبور اولیاء و توسل اعتقاد دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha