جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ فضای مجازی و تصادف های جاده ای صدمات زیاد به نظام وکشور وارد کرده است، باید برای این مسئله فکری کرد.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی امشب در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و هئیت همراه که در مؤسسه امام صادق(ع) برگزار شد گفتند: هدف از تاسیس سپاه پاسداران این بود که با معنویت همراه شود و از این طریق حافظ انقلاب و اسلام باشد.

این مرجع تقلید افزودند: این گروه درعین حال که مسلح اند به سلاح دینی و معنویت هم مجهز باشند و این معنویت باید در ذات سپاه باشد.

معظم له بیان داشتند: باید معنویت در هر دو بعُدجسم و روح آنها باشد، همین مسئله معنویت سلاح قوی در برابر دشمنان است.بنابراین اساس و جزء ذاتیات سپاه، اخلاق، ایمان و معنویت است.

 ایشان با بیان اینکه نباید از خارج کشور و فضای مجازی غافل شد گفتند: این که فضای مجازی باشد، کسی مخالف آن نیست، نمی گویم دیواردور آن بکشند، ولی باید از این فضا محافظت کرده و اجازه ندهیم خانواده ها غرق و گرفتار شوند.

حضرت آیت الله سبحانی گفتند: مسئله دیگر مسافرت ها است. این مسافرت ها، مشکلات زیاد برای کشور ایجاد کرده است. وقتی مسافرتها زیاد می شود، تصادفات زیاد  و مرگ و میرها زیاد می شود. 

 معظم له بیان داشتند: این چه تبلیغاتی برای سفر است که انجام می دهند، این تصادفات خسارت برای کشور و نظام است. مردم به جای مسافرت به صله رحم و به دید و بازید اقوام و عیادت از بیمارها بروند.

حضرت آیت الله سبحانی اظهار داشتند: فضای مجازی و تصادف های جاده ای صدمات زیاد به نظام وکشور وارد کرده است، باید برای این مسئله فکری کرد.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha