پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
​دوچرخه سواران ۲۰ شهر مختلف سرتاسر دنیا به حمایت از جنبش فلسطین برخاستند

حوزه/ مسابقات دوچرخه سواری در ۲۰ شهر مختلف جهان به منظور محکوم سازی رژیم اشغالگر و آپارتاید اسرائیل و حمایت از فلسطین برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، روز شنبه دوچرخه سواران در 20 شهر مختلف سرتاسر جهان برای حمایت از حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین به خیابان ها آمده و با شرکت در یک مسابقه دوچرخه  سواری خواستار تغییر محل برگزاری مسابقات بین المللی دوچرخه سواری روز عمل شدند.

در این رویدادها دوچرخه سواران از اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری «یوسی آی» خواستار تغییر محل آغاز «تور دوچرخه سواری بین المللی ایتالیا» در 4 می از بیت المقدس اشغالی «اورشلیم» شدند. شرکت کنندگان در این جنبش بین المللی، بر حقوق از دست رفته فلسطینیان تاکید کرده و سوءاستفاده از مسابقه دوچرخه سواری برای پاک کردن نام رژیم اشغالگر و آپارتاید را عملی نادرست خواندند.

به علاوه در فلسطین اشغالی ده ها جوان مسلمان، زن و مرد در رام الله از کرانه باختری اشغالی تا قلندیا، یک مکان شناخته شده در کنار دیوار آپارتاید اسرائیل و پست بازرسی  ارتشی اقدام به دوچرخه سواری کردند. این مسابقه بخشی از رویدادهای هفته آپارتاید اسرائیل بوده و بر اقدامات اسرائیل برای تخریب خانه ها و مزارع فلسطینیان اشاره کرده بود.

این رویداد دوچرخه سواری در دیگر کشورهای جهان از جمله سوئیس، کوآلالامپور مالزی، شهرهای مختلف ایتالیا، سیسیلی، کاتونیا بولونیا، میلان، ناپل، راونا، تورینو، اودین، ویسنزا و ونیز و همچنین پایتخت هلند، منچستر انگلستان، بلژیک و دیگر شهرها برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha