جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
​حمله به خودروی فلسطینی، تلاش برای برهم زدن اتحاد فلسطینیان است

حوزه/ سازمان کنفرانس اسلامی ضمن انتشار بیانیه ای حمله به رامی حمدالله نخست وزیر تشکیلات خودگران فلسطین را محکوم کرده و آن را تلاش برای برهم زدن وحدت میان گروه های فلسطینی خواند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از آناتولی، سازمان کنفرانس اسلامی حمله به رامی حمدالله نخست وزیر تشکیلات خودگران فلسطین را محکوم کرده که روز سه شنبه بازدید کوتاهی از منطقه نوار غزه داشته است.

سازمان کنفرانس اسلامی در بیانیه ای با محکوم سازی این حمله آن را نقشه دشمنان و تلاشی به منظور برهم زدن وحدت ملی فلسطینیان و روند آشتی میان گروه های فلسطینی خواند. این نهاد بین المللی اسلامی خواستار آغاز تحقیقات فوری در این زمینه شد.

 

لازم به ذکر است اواخر روز سه شنبه خبرگزاری ها از انفجار بمبی که خودروی نخست وزیر دولت وابسته به تشکیلات خودگردان و نیز رئیس سازمان اطلاعات فلسطین را به محض ورود به غزه هدف قرار داده بود، خبر دادند.

گفتنی است  بمبی که خودروی رامی حمد الله نخست وزیر دولت وفاق ملی و نیز ماجد الفرج، رئیس سازمان اطلاعات فلسطین را هدف قرار داده بود،‌ از فاصله دور منفجر شد و هفت زخمی برجای گذاشت. این انفجار به محض ورود خودروی او به غزه رخ داد.

رامی حمدالله به رغم انفجار برای افتتاح مرکز شیرین‌سازی آب به غزه وارد شد. این انفجار خسارت‌هایی را به خودروهای حاضر در محل وارد کرد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است. این در حالی است که تشکیلات خودگردان فلسطین این انفجار را محکوم کرد و حماس را مسؤول آن دانست.

حماس اتهامات تشکیلات خودگردان فلسطین علیه این گروه را محکوم کرد و از وزارت داخلی و بخش‌های امنیتی خواست فورا تحقیقات در این باره را آغاز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha