چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار از بانه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: زندگی پربار حضرت فاطمه (س) به حدی غنی و جامع است که اگر هر بانویی، منش این حضرت را پیش بگیرد هم در این دنیا و هم در آخرت سعادتمند خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی در راس هیاتی سفری یک روزه به شهرستان بانه به منظور بازدید از وضعیت طرح ها و برنامه های تبلیغات اسلامی داشتند.

در این سفر یک روزه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با حضور در منزل ماموستا اشعری؛ پدر 4 شهید والامقام با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه این سفر، حجت الاسلام کرمی در مراسم جشن سالروز ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) و اهدای جهیزیه به زوج های جوان شهرستان بانه، حضور پیدا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا باید برای شما بانوان جوان که ان شاء الله به خانه بخت می روید، اسوه باشد و بتوانید از سیره، راه و روش این بزرگ بانوی اسلام در زندگی خود بهره ببرید.

این مقام مسئول عنوان کرد: خوشبختانه زندگی پربار حضرت فاطمه(س) به حدی غنی و جامع است که اگر هر بانویی، منش و سیره زندگی این حضرت را پیش بگیرد، هم در این دنیا و هم در آخرت سعادتمند خواهد شد.

از دیگر برنامه های این سفر یک روزه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان و هیات همراه، حضور در مزار شهدای شهرستان بانه و تجلیل از مقام والای این عزیزان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha