پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار با خانواده شهید حبیبی

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: همه افراد جامعه به نوعی مدیون شهیدان و خانواده شهدا هستند و مسئولان و ادارات مربوطه نیز باید به جایگاه ایشان ارج نهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام میثم عباسپور به مناسبت 22 اسفندماه سالروز گرامیداشت مقام شامخ شهدا، صبح امروز با خانواده شهید حبیبی از شهدای استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن این انقلاب و مملکت دارند و آرامش و امنیت امروز ما مرهون جانفشانی این عزیزان است.

حجت الاسلام عباسور تاکید کرد: شهیدان که در نوع خود انسان های با بصیرت، ولایتمدار و وطن دوستی بودند، جان خود را در کف دست نهاده و برای دفاع از تمامیت ارضی این کشور و نظام اسلامی در مقابل دشمن بعثی سینه سپر کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست نامحرمان بیفتد.

وی با اشاره به این که پاسداشت مقام شامخ شهدا باید اولویت جامعه باشد، افزود: همه افراد جامعه به نوعی مدیون شهیدان و خانواده شهدا هستند و مسئولان و ادارات مربوطه نیز باید به جایگاه ایشان ارج نهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: کردستان که در پیشانی جبهه قرار داشت در همان روزهای نخستین تهاجم ناجوانمردانه دشمنان مورد هجمه عراق و گروهک های تروریستی بسیاری قرار گرفت و تا آخر جنگ تحمیلی این وضعیت را داشت و بیش از 5 هزار و 400 شهید تقدیم تداوم این نظام مقدس نمود.

حجت الاسلام عباسور عنوان کرد: هشت جنگ تحمیلی و شهادت جوانان این مرز و بوم برای دشمنان پیام های بسیاری داشت. یکی از مهمترین این پیامها این است که تا زمانی مردم حامی و پیرو نظام و ولایت فقیه هستند، دشمنان هرگز نمی توانند به این کشور و نظام اسلامی آسیبی برسانند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به جایگاه خانواده شهدا در ایران اسلامی گفت: فرزندان شهدا یادگار بهترین آدم های زمین هستند و این وظیفه همه ما است که همواره قدردان رشادت های این عزیزان نیز باشیم.

براساس این گزارش، در پایان در دیدار از خانواده شهید حبیبی با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha