شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتاب یار

حوزه/ اختتامیه دومین جشنواره کتاب یار برگزار شد و در طی آن از برگزیدگان سیر مطالعاتی بهار ، تابستان و پاییز سال ۱۳۹۶ تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمان، اختتامیه دومین جشنواره کتاب یار برگزار شد و از برگزیدگان سیر مطالعاتی بهار، تابستان و پاییز سال 1396 تقدیر شد.

در طی این مراسم که با حضور طلاب خواهر مدارس علمیه کرمان برگزار شد، ابتدا حجت السلام و المسلمین حسین اللهوردی در رابطه با اهمیت کتاب و کتابخوانی و برگزاری مسابقات کتابخوانی سخنرانی کرد. در پایان از برگزیدگان استانی تقدیر به عمل آمد.

خانم پورمجیدی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان کرمان در رابطه با اهمیت و نیاز به برگزاری سلسله مسابقات سیر مطالعاتی بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین خواهران حوزوی، به عنوان پرچمداران دفاع از عرصه فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی، ضرورتی است که با توجه به تأکیدات دینی و منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنهای(مدظله العالی) و با نظر به نیاز مقابله با هجمههای روزافزون دشمنان فرهنگ اسلامی اهمیتی دوچندان یافته است .

وی در رابطه با میزان استقبال طلاب خواهر مدارس کرمان از این جشنواره گفت: این سی رمطالعاتی در کلیه مدارس سطح استان و در میان طلاب و اساتید و مسوولین مدارس برگزار شد که مورد استقبال 1164 نفر از طلاب، اساتید، مبلغین و مدیران مدارس علمیه خواهران استان کرمان قرار گرفت و پس از برگزاری مرحله اول و دوم 188 نفر حائز رتبه شدند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان کرمان افزود: این برنامه طی چند سال گذشته تحت عنوان مسابقات کتابخوانی آثار استاد شهید مطهری(ره) برگزار میگردید، اما در دو سال اخیر از موضوعات متنوع و نویسندگان برتر دیگر هم مانند آثار امام خامنه ای(دامت برکاته)، آیت الله جوادی آملی، آیت الله مکارم شیرازی و... جهت بهرمند شدن هرجه بهتر طلاب در زمینه مطالعه استفاده گردیده است.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha