جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 443843
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله نجفی تاکید کردند: نقش فرانسه در مبارزه با تروریسم کمتر از سایر کشورها نیست و از سویی فرانسه منافع سیاسی و اقتصادی در روابط منطقه ای با عراق دارد و اکنون جای این سؤال باقی است که چرا کشوری مانند فرانسه به ترکیه فشار نمی آورد تا ارتش خود را از عراق بیرون ببرد؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، گروهی از اهالی رسانه از کشور فرانسه با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید در عراق دیدار کردند.

این مرجع تقلید در سخنان خود خطاب به گروه فرانسوی گفتند: مرحله کنونی عراق مرحله ای مهم و حساس است و علاوه بر این که مرحله سازندگی است، مرحله مبارزه با بقایای تروریست های داعش در میان جامعه است، زیرا داعش در برابر ارتش عراق شکست خورده و زخم دیده هستند و اکنون مبارزه با تروریست های پنهان باقیمانده به مراتب حساس تر از دوره گذشته است.

ایشان افزودند: ضعف اقتصادی، کاهش قیمت جهانی نفت، ضعف دولت و تلاش تروریست ها برای از بین بردن منافع و ثروت های کشور، چالش های پیش روی عراق هستند و فرانسه نیز در دوره گذشته در معرض اقدامات تروریستی قرار گرفت که البته این کشور به خاطر ثبات امنیتی و اقتصادی خود آسیب کمتری از تروریست ها دید.

حضرت آیت الله نجفی تاکید کردند: نقش فرانسه در مبارزه با تروریسم کمتر از سایر کشورها نیست و از سویی فرانسه منافع سیاسی و اقتصادی در روابط منطقه ای با ما دارد و اکنون جای این سؤال باقی است که چرا کشوری مانند فرانسه به ترکیه فشار نمی آورد تا ارتش خود را از عراق بیرون ببرد، با این که شعار فرانسه حمایت از حقوق کشورها و ملت ها و صلح است!

ایشان درباره رسانه نیز گفتند: امروز برخی رسانه ها حقایق را وارونه جلوه داد و آن را تحریف می کنند و از این رو باید تمام ابزارها برای نشان دادن و انتقال واقعیت ها به کار گرفته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha