جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد

حوزه/ استاد و خطیب مطرح حوزوی بر لزوم تقویت هر چه بیشتر دروس تفسیر قرآن در حوزه در آینده و اهتمام مضاعف مدیران و مسئولان در این باره تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین علی نظری منفرد، چهارشنبه شب طی سخنانی در نشست اساتید مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) که در سالن امام خمینی(ره) این مرکز برگزار شد، با تاکید بر این که هویت و عظمت همه ما بستگی به تبعیت از آموزه های قرآن و اهل بیت(ع) دارد، ابراز داشت: حقیقتاً در سال های اخیر در زمینه تفسیر قرآن در حوزه کارهای خوب و شایسته ای انجام شده اما باید ما روز به روز بر غنا و قوت علمی حوزه در این عرصه ها بیفزاییم.

وی افزود: با وجود همه تلاش های ارزنده در زمینه قرآن و بحث تفسیر امیدواریم که سال آینده سال بهتری برای فعالیت های قرآنی در حوزه باشد.

این استاد و خطیب حوزوی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده صورت گرفته در بخش تفسیر مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، بیان داشت: حقیقتاً در این مرکز که یادگار ارزشمند و ماندگار مرحوم آیت الله العظمی فاضل است، کارهای خوبی در زمینه تفسیر شده و البته در دیگر بخش ها که باید از آن ها تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: به هر صورت نیاز است که ما توجه بیشتری به تفسیر قرآن کریم در حوزه داشته باشیم و تقویت علمی حوزه به خصوص دروس تفسیری مورد اهتمام باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha