جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار محسن رضایی

حوزه/ محسن رضایی گفت: مردمی بودن یکی از مهم ‌ترین ارزش ‌های انقلاب اسلامی است، هر چند مردمی بودن به مرور زمان تغییر معنا پیدا کرده است و مردمی بودن قبل از انقلاب با حال حاضر تفاوت زیادی دارد، متاسفانه اغلب دولتمردان در میان مردم نمی ‌روند و اگر هم می ‌روند هدف گرفتن عکس و فیلم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، دکتر محسن رضایی، صبح امروز در دیدار با حجت ‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، بر ضرورت مردمی بودن انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: مردمی بودن یکی از مهم ‌ترین ارزش ‌های انقلاب اسلامی است، هر چند مردمی بودن به مرور زمان تغییر معنا پیدا کرده است و مردمی بودن قبل از انقلاب با حال حاضر تفاوت زیادی دارد، متاسفانه اغلب دولتمردان در میان مردم نمی ‌روند و اگر هم می ‌روند هدف گرفتن عکس و فیلم است.

وی افزود: مردمی بودن دهه اول انقلاب بدان معنا بود که کارها را به دست ملت بسپاریم، آن زمان فرمانده گردان‌ ها، تیپ ‌ها و لشکرها بچه ‌های گمنام، ناشناخته و در عین حال مردمی بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه فرماندهان دوران جنگ حقوق ‌بگیر نبودند، یادآور شد: بستری برای آنان فراهم شد تا از پشت میز و صندلی مدرسه به جایگاه‌ های بالاتر رفتند و تجلایی و حمید باکری شدند، لذا مردمی شدن، تنها رفتن در میان مردم نیست.

رضایی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان مردم را باور ندارند و این درحالی است که دست خدا و قدرت پرودگار در مردم است؛ در این چهل سال، محتوای برخی واژه ‌ها از میان رفته و با آن که واژه‌ها ظاهر خوبی دارند، اما مفاهیم دهه‌ اول انقلاب اسلامی در آن‌ ها دیده نمی‌ شود.

وی در بخش دیگری با تقدیر از اقدامات حجت ‌الاسلام والمسلمین آل‌ هاشم، اظهار داشت: امام جمعه تبریز، مردمی بودن را به معنای واقعی کلمه آغاز کرده و روی سایر ائمه جمعه نیز اثر گذاشته است، خوب است که ایشان این مسیر را ادامه دهند و ما نیز یاری‌ شان می ‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha