پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر تاکیدشان مبنی بر سبک زندگی اسلامی بوده است و اینکه از اهداف دشمنان اسلام نیز تغییر سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ غربی در جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری، صبح امروز در نشست سبک زندگی اسلامی و در جمع اعضای موسسه آیینه ظهور، گفت: مهمترین وظیفه به عهده والدین است که از ورود ماهواره به کانون گرم خانواده جلوگیری کنند و فرزندان را با آموزه های دینی و مذهبی آشنا کنند که تاثیر فرهنگ غرب برآنها غالب نشود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: برنامه اساسی دشمنان اسلام و انقلاب "تغییر" ذائقه مردم به سمت سبک زندگی‌غربی است و جای‌گزینی رفتارهای غربی به جای ارزش‌های اسلامی، از جمله این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد:از دیدگاه مقام معظم رهبری توجه به بخش‌های مختلف سبک زندگی‌اسلامی، یک موضوع مهم و اساسی است که باید مدنظر اصلی تمام خانواده ها وفرزندان قرار گیرد و دشمن از طریق جنگ نرم درصدد تخریب بنیان خانواده‌هاست و در این مسیر از روش‌های مختلف مانند تغییر در ذائقه ، لباس و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی با ارائه الگوی غربی تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام نظری گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر تاکیدشان مبنی بر سبک زندگی اسلامی بوده و این که از اهداف دشمنان اسلام نیز تغییر سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ غربی در جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به خطرات تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم بر لزوم آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه به‌ویژه دانش آموزان با این خطرات تاکید کرد و بیان داشت: بی‌تردید آشنایی نسل جوان جامعه با راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌تواند در خنثی کردن آن نقش به‌سزایی داشته باشد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برای ورود به میدان جنگ نرم باید تجهیز شویم، در غیر اینصورت دشمن به ما رحم نمی کند و ما را به راحتی کنار خواهد زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha