شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مشکات

حوزه/ فصل نخست کارگاه‌‌های جشنواره هنری و قرآنی "مشکات" با حضور جمعی از هنرمندان در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ مراسم افتتاحیه فصل نخست کارگاه‌های تخصصی جشنواره هنری و قرآنی مشکات، پیش از ظهر امروز در سالن امام خامنه‌ای آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام حسین اسماعیلی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه از تلاش هنرمندان جشنواره مشکات برای تولید آثار مختلف در حوزه‌های فیلم‌نامه، داستان کوتاه، موشن‌گرافیک و پادکست یاد کرد و افزود: 40 نفر از هنرمندان برتر جشنواره‌های مختلف از استان‌های تهران، قم، اصفهان، مازندران، گیلان و مرکزی در این کارگاه‌ها گردهم آمده‌اند.

همچنین، رضا رحیمی‌زاده فیلم‌نامه‌نویس و پژوهشگر حوزوی بر لزوم برگزاری نشست‌های مطالعاتی و تخصصی در راستای استخراج آموزه‌های قرآنی برای استفاده در قالب‌های هنری تاکید کرد و گفت: نه فقط در محتوا و فرم بلکه در فضای نظریه‌پردازی نیز باید به قرآن مراجعه کنیم.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه جشنواره هنری و قرآن مشکات فردا عصر با حضور جمعی از مسؤولان سازمان اوقاف و امور خیریه در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، هنرمندان جشنواره مشکات به مدت دو روز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها حضور خواهند داشت و در کارگاه‌های مختلف تخصصی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha