جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انجمن های علمی حوزه

حوزه/ انجمن علوم اجتماعی حوزه دارای ۱۸۶ عضو است که ۹۳ نفر پیوسته و باقی ناپیوسته و بعضی از اعضاء نیز زن می باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام  یوسف زاده بعد از ظهر امروز در پنجمین مجمع عمومی و چهارمین دوره انتخابات هیأت مدیره انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه که در سالن اجتماعات انجمن های علمی حوزه در قم برگزار شد با بیان اینکه انجمن علوم اجتماعی حوزه دارای 186 عضو که 93 نفر پیوسته و باقی ناپیوسته و بعضی از اعضاء زن هستند، گفت: تأسیس گروه تلگرام، راه اندازی نشریه، تشکیل پرونده الکترونیکی اعضاء و انتشار 4 جلسه از سلسله نشست هایی در حوزه علوم اجتماعی از مهمترین فعالیت این انجمن در سال 96/95 بوده است.

عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه با بیان اینکه این انجمن دارای حلقات عفاف، حلقه اجتماعی، قرآن و علوم اجتماعی، زن و خانواده است، افزود: اعضاء این انجمن در سال 95، 11 جلسه و در سال 96، 15 جلسه برای هم افزایی و هم فکری بیشتر در بحث علوم اجتماعی برگزار کردند.

وی با بیان اینکه ارتقاء رتبه انجمن علوم اجتماعی در سال 94 بوده و به دلیل فعالیت بیشتر اعضاء انجمن در برگزاری جلسات و نشست های علمی درسال 95 به رتبه 7 ارتقاء یافته است، اظهار داشت: قطعا رتبه این انجمن به دلیل آثار و فعالیت بسیار خوب در سال گذشته به رتبه 3 یا 4 ارتقاء خواهد یافت.

حجت الاسلام یوسف زاده گفت: مهمترین پروژه در حال اجرای این انجمن علوم اجتماعی، تدوین نظام جامع  رشته ای، سیر مطالعاتی علوم اجتماعی برای طلاب و دانشجویان، حمایت از کرسی های فقه اجتماعی و فعال سازی شعبه های این انجمن در برخی استانها خواهد بود.

عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه افزود: این انجمن در تلاش است از کرسهای نظریه پردازی و ترویجی، اساتید فقه اجتماعی حمایت کند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha