جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از برندگان مسابقات کتابخوانی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار از تجلیل طلاب برگزیده مسابقات کتابخوانی این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، طلاب برگزیده مسابقات کتابخوانی مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار، در مراسمی تجلیل شدند.

حجت الاسلام حمید بهرامپور در این باره اظهار داشت: یک دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان آداب اسلامی و حفظ خطبه متقین ویژه طلاب پایه اول و کتاب امر به معروف شهید مطهری و حفظ سوره های جمعه و منافقون ویژه طلاب پایه دوم در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار گردید.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار گفت: در این مسابقه کتابخوانی از میان طلاب پایه اول آقایان «جواد غلامی» و «امیرحسین اسدیان» به طور مشترک رتبه اول و در میان طلاب پایه دوم نیز آقای «خسرو نوراللهی» توانست بیشترین امتیاز را کسب و به رتبه اول برسد.

حجت الاسلام بهرامپور تاکید کرد: با هماهنگی های انجام گرفته با معاونت تهذیب استان کردستان و حوزه علمیه قم جوایزی برای این برندگان تهیه و طی مراسمی از آنان تجلیل به عمل آمد.

مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) بیجار افزود: طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) نیز در این مدرسه برگزار می گردد و مدرسه با تهیه چندین دوره از کتب شهید مطهری(ره) و قرار دادن در اختیار طلاب، زمینه را برای احیای کتابخوانی فراهم نموده است.

حجت الاسلام بهرامپور گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند:«من هر زمان که به یاد کتاب و وضع کتاب در جامعه خودمان می‌افتم، قلبا غمگین و متاسف می‌شوم.» حضرت آقا با بیان این کلام نگرانی خود را نسبت به عدم توجه به کتابخوانی را ابراز کرده اند، بنابراین باید حوزه های علمیه بیش از پیش تلاش نموده و زمینه را برای کتابخوانی طلاب و جامعه بکار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha