پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه هفتگی خود گفت: آمریکا تلاش می کند که دولت خود را به اتاق عملیات جنگی تبدیل کند و در این راه با تمامی دشمنان ارزش های انسانی شرکت کننده در جنگ های منطقه همراه شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه هفتگی خود، گفت: آمریکا تلاش می کند که دولت را خود به اتاق عملیات جنگی تبدیل کند و در این راه با تمامی دشمنان ارزش های انسانی و شرکت کننده در جنگ های منطقه همراه شده است.

این تجمع با اشاره به اینکه ترامپ می خواهد جهان را به یک جنگ جهانی بکشاند و با منافع صهیونیستی همراه شود، افزود: جهان تغییر کرده است و آمریکا دیگر قدرت اول نیست که جهان را اداره می کند؛ بلکه رقیب قدرتمندی همچون روسیه دارد که در برابر فشار های آمریکا ایستاده است و می گوید که در برابر هرگونه تجاوز آمریکا به روسیه یا هم پیمانان آن، ساکت نخواهد نشست.

باید با پروژه آمریکایی صهیونیستی مقابله شود

تجمع علما خواستار مقابله در برابر پروژه آمریکایی صهیونیستی، مقاومت در برابر آن و شکست آن و بی توجهی به تهدیدات آمریکا شد و تاکید کرد: در صورتی که آمریکا به فکر توطئه جنون آمیز بیافتد باید برای مقابله با آن آماده شد.

همچنین اشاره کرد: استعفای وزیر امور خارجه آمریکا و انتخاب مایک پومپئو  مدیر سازمان اطلاعاتی آمریکا به جای وی و همچنین انتخاب جینا هاسبل به عنوان مدیر "سی آی ای"، حاکی از اوضاع نابسامان سیاسی آمریکا دارد و هم زمان بر اراده دولت آمریکا در لغو توافق هسته ای با ایران و توجیه قرارداد قرن دلالت دارد.

تجمع علمای مسلمان به گردان های عزّ الدین قسام به خاطر پاسخ کوبنده به ارتش رژیم صهیونیستی درود فرستاد و گفت: این تنها راه برای هشدار به دشمن و آزادی فلسطین است.

تجمع علما تاکید کرد: تلاش برای اسکان یا ابقای آورگان در اراضی لبنانی طولی نخواهد کشید و موافقت معاون وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه آن ها آماده اند که در مقابل موافقت لبنان بر اسکان آوارگان، مسئله پرونده نفت لبنان را تسهیل کنند، اقدامی غیر قابل قبول است و ما با قدرت، وحدت و مقاومت خود سهمیه خود را از نفت خواهیم گرفت و فلسطینی ها و سوری ها باید به کشور خود برگردند گرچه تاکنون مهمان عزیز ما بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha