پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفرفلاحی

حوزه/ حجت الاسلام فلاحی از تولید ۴۰ اثر در نخستین فصل از کارگاه‌های تخصصی جشنواره هنری و قرآنی مشکات یادکرد و گفت: امیدواریم این تولیدات بازتاب لازم را نیز داشته باشد تا بتوانیم شاهد تأثیرگذاری مطلوب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌  صفر فلاحی عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین فصل از کارگاه‌های تخصصی جشنواره هنری و قرآنی جشنواره مشکات که در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار شد، ضمن تقدیر از اهتمام سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای برگزاری جشنواره مشکات اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های آستان مقدس بتوانیم در راستای تحقق اهداف موردنظر در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی مشارکت لازم را داشته باشیم.

وی از ارائه خدمات مختلف به زائران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) یادکرد و افزود: این آستان نمای کوچکی از فعالیت‌های کشور است چراکه برای حوزه‌های مختلف فرهنگی، پشتیبانی و هنری خدمات متفاوتی در حرم مطهر تعریف شده است که با انجام آن‌ها به رفع نیازهای زائران پرداخته می‌شود.

معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) به نشر معارف اهل‌بیت(ع) در این حرم مطهر اشاره کرد و گفت: همکاری با مجموعه‌های زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌هایی است که موردتوجه آستان مقدس قرارگرفته و تاکنون نیز در این راستا اقدامات مشترکی با نهادهای مختلف انجام‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های جمعی باید به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد، مطرح کرد: تولیدات جشنواره هنری و قرآنی جشنواره مشکات نباید فقط به زبان فارسی محدود شود، بلکه باید در قالب زبان‌های مختلف ارائه شود تا دیگر کشورها نیز بتوانند از این آثار استفاده کنند.

حجت‌الاسلام  فلاحی از تولید 40 اثر در نخستین فصل از کارگاه‌های تخصصی جشنواره هنری و قرآنی مشکات یادکرد و ادامه داد: امیدواریم این تولیدات بازتاب لازم را نیز داشته باشد، تا بتوانیم شاهد تأثیرگذاری مطلوب باشیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha