شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسن بیاتانی

حوزه/ شاعر طلبه و دبیر علمی جشنواره بین المللی شعر اشراق معتقد است: همچون سال های گذشته ، مهم ترین اتفاق و رویداد ادبی سال ۹۶، دیدار شاعران با مقام معظم رهبری بوده است.

حسن بیاتانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  اظهار داشت: در سطح کشوری همچنان دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب در فضایی صمیمانه ، مهم ترین و جریان سازترین رویداد ادبی سال است که حضور در این جلسه برای بنده و شاعران جوان به خصوص یک توفیق بزرگ به شمار می رود.

وی افزود: علاوه بر دیدار ثابت ماه رمضانی شاعران با ایشان ، اخیراً نیز در جلسه مداحان که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، با توجه به این که شعر نیز موضوعیت خاصی داشت، بسیاری از شاعران آیینی حضور داشتند و محفل ارزشمندی در حضور مقام معظم رهبری برگزار شد.

این شاعر آیینی همچنین گفت: به هر حال همواره این گونه جلسات و دیدارها که در آن شعر خوانی نیز صورت می گیرد دارای اهمیت و برکات بسیاری بوده به طوری که شاعران مراقب هستند ببینند که در حضور رهبر معظم انقلاب که خود شاعر و نقاد بسیار ماهری هستند، چه واکنشی مشاهده می کنند و لذا همین دقت و وسواس باعث می شود که اشعار خوب و پرمحتوایی قرائت کنند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha